Vraag stellen

Een (niet urgente) vraag stellen doe je in het portaal, hiervoor dien je in te loggen. Je kunt een vraag stellen over een eerder consult of onderzoek, een chronische aandoening of leefstijladvies. Deze dienst is NIET voor bedoeld voor urgente vragen, afspraken met de huisarts of het aanvragen van (herhaal)recepten voor medicatie.

Heb je nog geen inloggegevens voor het portaal, vraag deze dan aan via de pagina "veelgestelde vragen".

Portaal

Wat is dit?

Vraag stellen

E-consulten zijn niet bedoeld voor: spoedeisende zaken, complexe problematiek, het wijzigen of maken van een afspraak (klik dan hier) of vragen over gezinsleden.

Praktijkinformatie

Alle consulten van patiënten met een Nederlandse verzekering worden direct bij de verzekeraar gedeclareerd. Je kunt de tarieven vinden op de website van de Nederlandse Zorgautoriteit, de Nza.

Heb je een klacht?

Wij vinden het belangrijk dat wij je goed kunnen helpen en dat je tevreden bent over onze zorg. Ondanks onze goede intenties en inspanningen kan het voorkomen dat je vindt dat wij je onzorgvuldig of onjuist benaderd of behandeld hebben. Wij willen het graag van je horen wanneer je niet tevreden bent en nodigen je uit om dat met ons te bespreken.

Maak daarvoor een afspraak met ons om het probleem te verhelderen. Dit kan via info@veendokters.nl of door een bericht achter te laten op 0591-349994. Meestal lost dit al veel op. Indien we gezamenlijk niet tot een bevredigende oplossing komen, kun je een schriftelijke klacht indienen bij de onafhankelijke klachtencommissie van de SKGE. Aan de klachtenregeling zijn geen kosten verbonden.

Veendokters
  • Postweg 123
  • 7884 PJ Barger-Compascuum
Openingstijden
Maandag08:00 t/m 17:00
Dinsdag08:00 t/m 17:00
Woensdag08:00 t/m 17:00
Donderdag08:00 t/m 17:00
Vrijdag08:00 t/m 17:00
ZaterdagGesloten
ZondagGesloten
Volg ons